Noniin nyt on pakko myöntää, että tämä on hirveän jännittävää! En ole ikinä aiemmin pitänyt blogia ja nyt pidän sitä laihduttamisesta ja treenaamisesta. Kaikkeen sitä ihminen ryhtyykin. Pituutta minulla on 170cm ja lähtöpainoni on 74kg. Tästä pitäisi päästä roimasti alaspäin! "Yleensä" laihdutuskuurit aloitetaan maanantaina, mutta minä en jaksa sinne asti odottaa, joten päätin aloittaa sen nyt heti. Olen ehtinyt vuosien aikana kokeilemaan mm. karppausta, piesteiden laskua, sairaaladiettiä ym. Nyt päätin rehellisesti lisätä liikuntaa ja vähentää syömistä ja nyt ajattelin onnistua

Tästä blogin pitämisestä erityisen jännittävää tekee se, että toinen tavoitteeni on juoksun treenaaminen naistenkymppiä varten. En ole koskaan ollut kovin innostunut juoksusta, mutta jostain syystä olen alkanut siitä pienesti innostumaan. Tätä minun treenaamistani ei todellakaan voi sanoa ammattimaiseksi. Vaikka harrastan liikuntaa lenkkeilyn ja zumban muodossa tuntuu, että juoksun kohdalla lähden ihan nollasta ja kuntoni on aivan olematon. Toivon, että tämän blogin pitäminen antaa minulle motivaatiota päästä eteenpäin luovuttamatta sillä mallin kropan sijasta tavoittelen terveellistä ja liikunnallista elämäntapaa :)